Možnosti dopravy

Na všechno existuje řešení
Běžná přeprava
Příznivé
96 Czk
Dárek vám doručíme do 5-10 pracovních dnů.
Zahrnuje návrh, výrobu, balení a dodání.
Packeta -96 Czk
Dovoz domů- 144 Czk
Expresní doručení
Rychle
193 Czk
Vaši objednávku předem roztřídíme, takže dárek obdržíte do 1-3 pracovních dnů.
Jsme bezkonkurenčně rychlí.
Pro tuto možnost si musíte vybrat také přepravní společnost, kterých nabízíme několik.

Dodavatelští partneři

Spolupracujeme s následujícími kurýrními službami

GLS,PAKETA

Vždy používáme nejoptimálnější

Výměna a vrácení balíku

Pokud zboží dorazí poškozené, kontaktujte prosím náš zákaznický servis do 2 dnů od obdržení. Ve všech případech požadujeme fotografii, na které je poškození jasně vidět. Pokud si nepřejete opravu provést a uvedete k tomu pádný důvod, vrátíme vám cenu v plné výši stejným způsobem jako při platbě. Vždy se prosím řiďte číslem objednávky!

Informace o platbě

V našem internetovém obchodě si můžete vybrat z následujících platebních metod:

Kreditní kartou

V našem internetovém obchodě poskytujeme maximálně bezpečnou platbu kreditní kartou pomocí platebního rozhraní Barion.

Bankovním převodem

Objednávku můžete zaplatit také bankovním převodem, ale upozorňujeme, že jeho zpracování může trvat delší dobu!

Dobírka

Objednávku můžete také zaplatit při doručení, kartou nebo hotově v závislosti na způsobu doručení. Poplatek za tuto možnost je 2 €

Pouze s Packeta

Paypal

Lidé s Paypal účty mohou také platit ze svých Paypal účtů

Stížnosti

Výměna a vrácení balíku

Pokud máte stížnost, nemusíte se o ni u nás starat.

Poškození obalu

Pokud zásilka dorazí při převzetí výrazně poškozená, můžete ji převzít, ale nezapomeňte si vyžádat protokol o poškození!

Poškození vnitřních zavazadel

Pokud je výrobek uvnitř balení poškozen, kontaktujte prosím náš zákaznický servis do 2 dnů od obdržení. Ve všech případech požadujeme fotografii, na které je poškození jasně vidět. Pokud si nepřejete opravu provést a uvedete k tomu pádný důvod, vrátíme vám cenu v plné výši stejným způsobem jako při platbě. Vždy se prosím řiďte číslem objednávky!

Stížnost na kvalitu

Pokud nejste spokojeni s kvalitou nebo máte s výrobkem problém, najdeme v krátké době řešení. Pošlete nám e-mail s problémem, chybou nebo nedostatkem, se kterým se potýkáte, a my se jej pokusíme rychle vyřešit. Náš proces kontroly kvality nepřipouští mnoho chyb, ale pokud nějakou najdete, budeme vám ji schopni vyměnit.

Časté
Otázky
Níže je uveden přehled nejčastěji kladených otázek, na které si zde můžete rychle odpovědět. Pokud máte další dotazy, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem nebo prostřednictvím messengeru!

Skvělý zákaznický servis, na který jsme hrdí.

E-mail: naše nejoblíbenější komunikační platforma. Odpovíme vám co nejdříve, nejpozději však do 12 hodin.

Naše centrální e-mailová adresa: info@ajandekbazis.hu

Posel. Toto rozhraní můžeme využít k poskytování obecných informací ve stejných hodinách jako zákaznický servis.

Můžete se s námi spojit také telefonicky. Někdy jsou naše linky velmi vytížené, ale na váš hovor čeká několik linek.

Naše centrální číslo: +36 1 / 445-0235

Instagram. Můžete nás také kontaktovat zde, v pracovní době vám rychle zodpovíme obecné dotazy.