GTC

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) obsahují podmínky používání služeb dostupných na webových stránkách ajándékbázis.hu (dále jen Webové stránky) zákazníkem. Žádáme vás, abyste si přečetli Všeobecné obchodní podmínky, protože podáním objednávky prohlašujete, že jste se seznámili s Všeobecnými obchodními podmínkami, že jste jimi vázáni, že je přijímáte a že berete na vědomí, že vaše objednávka podléhá platbě. V případě, že nesouhlasíte s obsahem těchto VOP, nejste oprávněni prohlížet obsah internetového obchodu a zadávat objednávky.

Zpracování osobních údajů zákazníka se řídí zásadami ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici přímo na hlavní stránce nebo prostřednictvím následujícího odkazu.

Technické informace nezbytné pro používání webových stránek, které nejsou obsaženy v těchto VOP, jsou uvedeny v informacích dostupných na webových stránkách.

Jazykem smlouvy je maďarština.

Zákazník výslovně bere na vědomí, že potvrzení objednávky s vytištěným sériovým číslem nebo kódem představuje písemnou smlouvu, která bude uložena u poskytovatele služeb, aby k ní bylo možné dodatečně nahlédnout.

Poskytovatel služeb nepodléhá žádnému kodexu chování.

Další podmínky se vztahují na zadání vyvolání snímků profesionálním, reklamním, průmyslovým nebo jiným profesionálním fotografům, pouze pokud byly písemně dohodnuty s laboratoří, která vyvolání provedla.

Používáním webových stránek zákazník bere na vědomí a souhlasí s následujícími skutečnostmi:

§1 DODAVATEL

Název společnosti: Wulda Creative Kft

Sídlo/umístění: S. u 126/1.

Daňové číslo: 25195275-2-18

Registrační číslo společnosti: 18-09-112512

Název soudu, který vydává registrační číslo společnosti: soud pro společnosti Metropolitního soudu v Budapešti.

E-mail: info@giftor.hu

Telefon: +36-1-4450235

Jméno kontaktní osoby: Takó Zoltán

Pondělí-neděle: 7:00-15:00 hod.

Údaje o zprostředkujícím poskytovateli služeb, který poskytuje hostingové služby:

Název společnosti: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

Adresa:9024 Győr, Déry T. u. 11.

Cégjegyzékszám:08-09-016359

Adószám:14315754-2-08

Telefon: +36 70 297 4811

E-mail: info@elin.hu

§ 2 KUPUJÍCÍ

Zákazníkem je každá osoba, která prostřednictvím elektronické objednávky v oficiálních prostorách společnosti Wulda Creative Kft nebo na kontaktních místech pro zákazníky společnosti Wulda Creative Kft osobně nebo prostřednictvím webových stránek www.giftor.hu (dále jen „webové stránky“) využívá služeb společnosti Wulda Creative Kft pro nákup digitálních obrázků na papíře a suvenýrů nebo jiných služeb poskytovaných společností Wulda Creative Kft za podmínek stanovených v těchto VOP.

§ 3 PŘEDMĚT SMLOUVY

Výroba digitálních fotografií zaslaných zákazníkem poskytovateli služeb prostřednictvím aplikací na internetových stránkách www.ajandekbazis.hu (dále jen „internetové stránky“) a v jednotlivých případech poskytování dalších služeb s tím spojených (dále jen „zboží“), jakož i objednávání a dodávání dalších služeb poskytovaných společností Wulda Creative Kft.

§ 4 NÁKUP NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH

4.1. Registrace

Velká část obsahu webových stránek je dostupná všem zákazníkům bez registrace. Některé služby, například nakupování, však vyžadují registraci (a následné přihlášení), takže platná registrace je podmínkou pro nakupování na Webových stránkách. Zákazník se může zaregistrovat kliknutím na položku nabídky „Zaregistrovat se“ na webových stránkách, kde je povinen poskytnout poskytovateli služeb následující údaje: e-mailovou adresu, heslo, příjmení, jméno, fakturační údaje, adresu, telefonní číslo.

Poskytovatel služeb informuje zákazníka e-mailem o úspěšném provedení registrace.

Zákazník je oprávněn kdykoli zrušit svou registraci zasláním e-mailu na adresu info@ajandekbazis.hu. Po obdržení zprávy poskytovatel služeb neprodleně zajistí, aby byla registrace vymazána. Údaje zákazníka Údaje zákazníka budou ze systému odstraněny ihned po vymazání; to však nemá vliv na uchovávání údajů a dokumentů týkajících se již zadaných objednávek a nemá za následek vymazání těchto údajů. Po odstranění již není možné data obnovit.

Zákazník nese výhradní odpovědnost za zachování důvěrnosti svých přístupových údajů (zejména hesla). Pokud se zákazník dozví, že k heslu zadanému při registraci získala přístup neoprávněná třetí osoba, je povinen heslo neprodleně změnit, a pokud existuje podezření, že třetí osoba heslo jakýmkoli způsobem zneužívá, je povinen o tom současně informovat poskytovatele služeb.

Zákazník se zavazuje aktualizovat osobní údaje poskytnuté při registraci podle potřeby tak, aby byly aktuální, úplné a přesné.

4.2. Objednávka

Zpracování objednávky

Objednávky se vyřizují v pracovní dny od 7 do 15 hodin. Zákazníci mohou samozřejmě zadat objednávku i mimo toto období a bude zpracována následující pracovní den.

Plnění objednávky

Prodávající bude kupujícího předem informovat o nákladech na dodání během procesu zadávání objednávky a na vyhrazených rozhraních webových stránek. Prodávající bude kupujícího předem informovat o předpokládaném datu dodání výrobků, avšak oznámení a sdělení týkající se dodání výrobků, zejména předpokládané datum dodání, mají pouze informativní charakter a nestávají se součástí smlouvy. Na základě toho nemůže prodávající ani kupující uplatňovat vůči druhé straně nárok na náhradu škody v případě, že prohlášení a informace poskytnuté v souvislosti s dodávkou byly chybné nebo opomenuté.

Objednávání personalizovaných předmětů

Po výběru kategorie produktu na stránce produktu a kliknutí na tlačítko „Objednat“ má zákazník možnost zadat osobní texty a obrázky a objednat požadovaný produkt.

Kliknutím na požadovanou nabídku si zákazník může z dostupných možností vybrat typ tisku, dekorace, dárku, kalendáře apod. Jakmile si zákazník vybere, musí kliknout na tlačítko „Objednat“ a poté nahrát své obrázky a vybrat druh papíru, velikost atd. požaduje produkt. Jakmile tak učiníte, můžete kliknout na tlačítko „Nákupní košík“, které vás přesune na stránku nákupního košíku. Zde můžete zkontrolovat obsah košíku. Pokud je vše v pořádku, musíte se přihlásit ke svému účtu kliknutím na „Další krok, Přihlásit se“, nebo pokud jste se ještě nezaregistrovali, můžete tak učinit zde. V případě registrace musíte v bodě 4.1. údaje uvedené v písmenu a). Po registraci klikněte na „“Další krok, způsob platby“ a vyberte způsob platby kliknutím na jednu ze zobrazených ikon. V horní části zobrazené tabulky je třeba vybrat také způsob doručení.

V závislosti na zvoleném způsobu doručení můžete pokračovat v procesu objednávky:

Dodání domů, výběr nebo osobní odběr. Klikněte na tlačítko „Způsob platby“ a vyberte způsob platby (Visa, Mastercard, Maestro, dobírka) a poté zkontrolujte fakturační adresu. Kliknutím na odkaz „Zkontrolovat objednávku“ se dostanete na souhrn své objednávky. Zde si můžete prohlédnout celý košík s objednávkami. Po přijetí VOP můžete svou objednávku potvrdit kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

Osobní vyzvednutí: klikněte na tlačítko „vybrat místní zastoupení“ a vyberte si z našich míst vyzvednutí. Kliknutím na odkaz „Zkontrolovat objednávku“ se dostanete na souhrn své objednávky. Zde si můžete prohlédnout celý košík s objednávkami. Po přijetí VOP můžete svou objednávku potvrdit kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

4.3. Cena výrobků

Kupní cena produktů zobrazených na webových stránkách je uvedena včetně DPH a dalších veřejných poplatků. Kupní cena výrobků zahrnuje náklady na doručení nebo osobní odběr. Žádné další náklady na balení nebudou účtovány. Poplatek za doručení bude připočten k ceně výrobku (výrobků) na konci nákupu v závislosti na způsobu doručení, který si zákazník zvolil.

Základní ceny produktů jsou uvedeny v maďarských forintech (HUF) a v několika měnách EUR (euro), RON (rumunský lei), CZK (česká koruna) podle cen stanovených v dané zemi.

Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo změnit ceny produktů, které lze objednat na webových stránkách, přičemž změna nabývá účinnosti současně se zveřejněním na webových stránkách. Tato změna nemá vliv na kupní cenu již objednaných produktů.

Pokud poskytovatel služeb přes veškerou péči zobrazí na webových stránkách nesprávnou cenu, zejména cenu „0“ Ft nebo „1“ Ft, která je zjevně nesprávná, např. výrazně odlišná od obecně známé, obecně přijímané nebo odhadované ceny produktu, nebo cenu „0“ Ft nebo „1“ Ft v důsledku systémové chyby, není poskytovatel služeb povinen dodat produkt za nesprávnou cenu, ale může nabídnout dodání produktu za správnou cenu, s jejímž vědomím může zákazník od nákupu odstoupit.

4.4. Oprava chyb při zadávání dat

Zákazník má v kterékoli fázi objednávky až do jejího odeslání poskytovateli služeb možnost kdykoli opravit chyby v zadaných údajích na webových stránkách, a to buď ve svém účtu (úprava údajů zákazníka), nebo v rozhraní objednávky (např. odstranění produktu z nákupního košíku kliknutím na tlačítko „x“). Mezi chyby při zadávání dat patří například zadání nesprávného množství, vložení nesprávného produktu do nákupního košíku a následné vymazání produktu z košíku, chyba v údajích objednávky atd. (např. doručovací adresa). Během procesu objednávání má spotřebitel možnost kdykoli opravit/vymazat zadané údaje. Pokud jste již přešli na formulář, který chcete opravit, ale ještě jste objednávku nedokončili, doporučujeme kliknout na tlačítko zpět v prohlížeči, dokud se neobjeví stránka, kterou chcete navštívit a kde může spotřebitel provést změnu.

4.5. Závazná nabídka, potvrzení

Přijetí nabídky zaslané zákazníkem potvrdí poskytovatel služeb zákazníkovi neprodleně automatickým potvrzovacím e-mailem, který bude obsahovat údaje uvedené zákazníkem při nákupu nebo registraci (fakturační a dodací údaje), ID objednávky, datum objednávky, seznam položek patřících k objednanému produktu, množství, cenu produktu, náklady na dopravu a konečnou částku k úhradě. Pokud zákazník již odeslal svou objednávku poskytovateli služeb a zjistí chybu v údajích obsažených v potvrzovacím e-mailu, musí o tom do jednoho dne informovat poskytovatele služeb, aby údaje opravil.

Zákazník je zproštěn povinnosti učinit nabídku, pokud od poskytovatele služeb neobdrží neprodleně (do 48 hodin) potvrzující e-mail. Chybná e-mailová adresa nebo e-maily zachycené ve spamovém filtru nezbavují kupujícího závaznosti nabídky.

Tento potvrzující e-mail je považován za přijetí nabídky ze strany zákazníka, čímž vzniká platná smlouva mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem.

Objednávka se považuje za smlouvu uzavřenou elektronickými prostředky a podléhá ustanovením občanského zákoníku z roku 2013. V z roku 2001, Zákon o některých aspektech služeb elektronického obchodu a služeb informační společnosti z roku 2001. CVIII. se řídí zákonem. Smlouva se řídí podrobnými pravidly pro smlouvy mezi spotřebiteli a podniky podle vládního nařízení 45/2014 (II.26.). nařízení a zohledňuje ustanovení směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU o právech spotřebitelů.

4.6. Platba

Hotovost při převzetí zboží v místě podnikání: pokud se platba provádí při převzetí zboží, zákazník zaplatí kupní cenu zboží v hotovosti poskytovateli služeb nebo jeho zástupci v místě podnikání poskytovatele služeb. Platba v hotovosti je možná pouze v maďarských forintech (HUF). Zákazník má nárok na převzetí produktu po zaplacení.

Kreditní kartou: Celkovou částku objednávky lze uhradit okamžitě prostřednictvím systému kreditních karet společnosti B-Payment Zrt. Také prostřednictvím systému elektronických peněz. Systém využívá zabezpečený kanál a je automatický. Na platební stránce se 128bitovým šifrováním SSL se zobrazí pouze údaje o kartě, které obchodník zadal pro platební transakci. Banka nedostává od poskytovatele služeb žádné informace o osobních údajích týkajících se objednávky a obsahu nákupu. Na druhou stranu poskytovatel služeb není informován ani o obsahu údajů na platební stránce, ke které má přístup pouze poskytovatel služeb banky. O výsledku transakce budete informováni na webových stránkách banky po provedení platby. Při platbě kartou musí internetový prohlížeč zákazníka podporovat šifrování SSL. Zaplacená částka jako celková částka objednávky je okamžitě zablokována na běžném účtu zákazníka. Platbu kreditní kartou lze provést prostřednictvím poskytovatele bankovních služeb B-payment Zrt nebo Barion Zrt. serveru prostřednictvím webové stránky šifrované silnou (128bitovou) technologií SSL, takže je zaručeno, že vaše bankovní údaje nebudou prostřednictvím internetu zpřístupněny neoprávněným osobám. Máte-li dotazy nebo připomínky k online platbám, zavolejte prosím na náš zákaznický servis. Poskytovatel služeb neukládá údaje vytvořené a získané během procesu objednávky, tj. jméno držitele karty nebo objednatele může být použito pouze pro účely provedení transakce schválené držitelem karty. Poskytovatel nemá k dispozici žádné další údaje vytvořené během transakce.

Poskytovatel služeb neodpovídá za škody vzniklé v důsledku použití hesla třetí osobou z viny zákazníka. Zákazník prohlašuje, že nebude požadovat vrácení hodnoty objednaných a poskytnutých služeb. Poskytovatel služeb nepřebírá žádnou odpovědnost, náhradu ani odškodnění za škody vzniklé v důsledku nesprávného nebo chybného zadání dat nebo zadání objednávky z viny zákazníka. Poskytovatel služeb neodpovídá za škody způsobené uvedením nesprávných údajů a nahlášené stížnosti co nejdříve prošetří a vyřídí.

Přijatelné typy kreditních karet: VISA, MASTERCARD, MAESTRO

Bankovním převodem přímo na účet poskytovatele služeb.

WISE: na účet WISE provozovatele.

Paypal: na účet paypal poskytovatele.

4.7. Účet

Poskytovatel služeb poskytne zákazníkovi vytištěnou fakturu spolu s výrobky jako doklad o zaplacení v místě dodání objednaných výrobků nebo v případě osobního odběru.

4.8. Přeprava

Poskytovatel služeb doručí zásilku na doručovací adresu uvedenou zákazníkem pomocí GLS, Express One Courier Service a logistiky Maďarské pošty. Objednávky zadané na webových stránkách jsou doručovány v době od 08:00 do 16:00 od pondělí do pátku. Pokud se zákazník v tomto období na adrese nenachází, doporučujeme uvést adresu pro doručení, kde si může objednaný výrobek vyzvednout během dodací lhůty.

Pokud zákazník není na doručovací adrese, kterou uvedl při objednávce, a zásilku nelze vyzvednout, kurýr se pokusí doručit zásilku ještě dvakrát.

Převzetí výrobku od kurýra nebo podepsání dokladu o převzetí představuje převzetí výrobku a kupující je povinen při převzetí zkontrolovat, zda není obal poškozen. Pokud zjistíte poškození obalu nebo neoprávněné otevření, musíte požádat kurýra o protokol. Poskytovatel služeb může přijmout pouze reklamace poškození, které lze nalézt na obalu. Za poškození obalu neodpovídá poskytovatel služeb, ale je třeba je nahlásit poskytovateli pájecích služeb prostřednictvím e-mailu s kontaktními údaji poskytovatele pájecích služeb.

Jakékoli poškození, vady nebo závady v kvalitě zjištěné po otevření zásilky je třeba nahlásit poskytovateli služeb do 48 hodin od jejího obdržení. Poskytovatel služeb opraví nebo vymění případné nedostatky a závady v kvalitě nejpozději do 72 hodin v pracovní dny.

Produkty, které chcete, byste si měli objednat pouze tehdy, pokud za ně můžete doručovací společnosti zaplatit při převzetí zásilky. V případě vrácených zásilek, které nebyly přijaty, poskytovatel služeb naúčtuje zákazníkovi poplatek za zpětnou zásilku a může zásilku znovu odeslat pouze v případě, že zákazník zaplatí částku za zásilku předem.

4.8.1. Náklady na dopravu

Náklady na dodání výrobků se liší v závislosti na výrobku a velikosti, více informací se zákazník může dozvědět prostřednictvím následujícího odkazu: https://ajandekbazis.hu/szallitasi-ido-es-dijak/.

4.8.2. Termín dodání

Doba dodání vaší objednávky je 1-10 pracovních dnů v závislosti na typu výrobku a zvoleném řešení.

Pokud se strany nedohodnou jinak, je poskytovatel služeb povinen poskytnout (dodat) výrobek spotřebiteli bezodkladně po uzavření smlouvy, nejpozději však do třiceti dnů.

V případě prodlení na straně poskytovatele služeb má zákazník, který je spotřebitelem, právo na stanovení odkladné lhůty. Pokud dodavatel v dodatečné lhůtě neplní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy bez výpovědní lhůty, pokud.

a) poskytovatel služeb odmítl plnit smlouvu; nebo

(b ) smlouva měla být splněna v době, na které se strany dohodly, nebo z důvodu rozpoznatelného účelu služby, a nikoli v jiné době.

4.9. Osobní potvrzení

Zákazník si může objednané produkty vyzvednout také osobně v provozovně poskytovatele služeb, kterou si vybral během procesu objednávání. Poskytovatel služeb informuje zákazníka telefonicky nebo e-mailem o nejbližším termínu převzetí výrobku.

§ 5 Stížnosti

Zákazník může poskytovateli služeb podat stížnost na vadu výrobku. Stížnosti je možné zasílat e-mailem na adresu info@ajandekbazis.hu s uvedením údajů o zákazníkovi, čísla objednávky a přesné příčiny chyby, pokud možno s fotografiemi.

Výrobek můžete vrátit do sídla společnosti ke kontrole nebo výměně.

Zpětná adresa: giftbase.hu 9917 Halogy 126/1 Hrsz

Poskytovatel služeb nejpozději do 30 dnů prošetří přijatý výrobek a nebo reklamaci a v případě, že se jedná o závadu zaviněnou poskytovatelem služeb, vymění výrobek za bezvadný.

Vady zaviněné poskytovatelem služeb: poškození výrobku, vady kvality, poskytovatel služeb připravil výrobek v jiném znění, než zákazník požadoval v objednávce, výrobek není stejný jako výrobek zobrazený na obrázcích v internetovém obchodě a poskytovatel služeb vás o tom předem neinformoval, jiné vady ovlivňující kvalitu výrobku.

Společnost neodpovídá za objednávky, které zákazník zadal omylem, chybně, nesprávně nebo chybně, a na základě údajů v objednávce připraví výrobní sortiment. Náklady na opětovnou výrobu takto vyrobených výrobků uhradí zákazník.

Pokud je za závadu odpovědný poskytovatel služeb, musí výrobek do 3 pracovních dnů po prošetření neprodleně vyměnit.

Pokud se zjistí, že výrobek není vadný, náklady na vrácení výrobku jdou k tíži zákazníka a lze je uhradit bankovním převodem nebo na dobírku.

5.1 Právo na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel nemá právo na odstoupení od smlouvy v případě výrobku, který není prefabrikovaný a který byl vyroben poskytovatelem služeb na základě pokynů spotřebitele nebo na výslovnou žádost spotřebitele, nebo v případě výrobku, který je zjevně přizpůsoben zákazníkovi.

Společnost Wulda Crative Ltd. Vytváří, tiskne, zdobí, dekoruje, maluje, gravíruje a sestavuje zakázky výhradně na základě individuálních objednávek, které jsou vždy jasně personalizované podle pokynů a objednávek zákazníka.

5.2 Storno podmínky

Poskytovatel služeb stanoví při zadávání objednávky zvláštní storno podmínky, o nichž zákazníka předem informuje a objednávku může přijmout až poté, co se zákazník s podmínkami seznámí a přijme je.

V každé objednávce bude uvedena poznámka pod čarou, v níž budou akceptovány storno podmínky stanovené zákazníkem.

Poskytovatel služeb nekontroluje správnost textů, obrázků a grafických materiálů uvedených v objednávce, autorská práva k obrazovým materiálům jsou odpovědností a majetkem zákazníka, po dokončení objednávky jsou obrazové materiály automaticky odstraněny z jeho vlastního systému po 12, textové a grafické materiály po 24 měsících.

§ 6 ZÁRUKA

6.1. Záruka na příslušenství

V případě vadného plnění ze strany místa převzetí nebo poskytovatele služeb může zákazník uplatnit záruční nárok vůči poskytovateli služeb. V případě spotřebitelské smlouvy může zákazník uplatnit záruční nároky na vady výrobku, které existovaly v době dodání výrobku, v promlčecí lhůtě 1 roku od data převzetí. Po uplynutí dvouleté promlčecí lhůty již zákazník nemůže uplatnit svá práva ze záruky.

V případě smlouvy uzavřené s osobou, která není spotřebitelem, může oprávněná osoba uplatnit své nároky ze záruky v promlčecí lhůtě 1 roku od data obdržení.

Zákazník může podle své volby požádat o opravu nebo výměnu, ledaže by splnění požadavku zvoleného zákazníkem nebylo možné nebo by pro poskytovatele služeb znamenalo nepřiměřené dodatečné náklady ve srovnání se splněním jeho jiného požadavku. Pokud zákazník nepožádal nebo nemohl požádat o opravu nebo výměnu, může zákazník požádat o poměrné snížení úplaty nebo může nechat vadu opravit nebo vyměnit jinou stranou na náklady poskytovatele služeb nebo může v krajním případě odstoupit od smlouvy. Žádné odstoupení od smlouvy z důvodu drobné vady.

Zákazník může přejít z jednoho záručního práva na druhé, ale musí nést náklady na přechod, pokud to nebylo oprávněné nebo pokud k tomu poskytovatel služeb neuvedl důvod.

Zákazník je povinen oznámit vadu Poskytovateli služeb neprodleně po jejím zjištění, nejpozději však do dvou měsíců od zjištění vady.

Zákazník může uplatnit záruční nárok přímo u poskytovatele služeb.

Do šesti měsíců ode dne splnění smlouvy se nevyžaduje jiná podmínka pro uplatnění nároku na záruku než oznámení vady, pokud zákazník prokáže, že výrobek zakoupil u poskytovatele služeb (předložením faktury nebo kopie faktury). V takovém případě je poskytovatel služeb zproštěn záruky pouze tehdy, pokud tuto domněnku vyvrátí, tj. prokáže, že vada výrobku vznikla až po jeho dodání zákazníkovi. Pokud poskytovatel služeb prokáže, že příčinu vady lze přičíst zákazníkovi, není poskytovatel služeb povinen uznat zákazníkovu reklamaci. Po uplynutí šesti měsíců ode dne plnění je však Objednatel povinen prokázat, že Objednatelem zjištěná vada existovala již v době plnění.

Pokud zákazník uplatní záruční nárok na část výrobku, kterou lze od výrobku oddělit s ohledem na uvedenou vadu, nepovažuje se záruční nárok za uplatněný na ostatní části výrobku.

Zákazník je povinen oznámit vadu Poskytovateli služeb neprodleně po jejím zjištění, nejpozději však do dvou měsíců od zjištění vady.

Zákazník může uplatnit záruční nárok přímo u poskytovatele služeb.

Do šesti měsíců ode dne splnění smlouvy se nevyžaduje jiná podmínka pro uplatnění nároku na záruku než oznámení vady, pokud zákazník prokáže, že výrobek zakoupil u poskytovatele služeb (předložením faktury nebo kopie faktury). V takovém případě je poskytovatel služeb zproštěn záruky pouze tehdy, pokud tuto domněnku vyvrátí, tj. prokáže, že vada výrobku vznikla až po jeho dodání zákazníkovi. Pokud poskytovatel služeb prokáže, že příčinu vady lze přičíst zákazníkovi, není poskytovatel služeb povinen uznat zákazníkovu reklamaci. Po uplynutí šesti měsíců ode dne plnění je však Objednatel povinen prokázat, že Objednatelem zjištěná vada existovala již v době plnění.

Pokud zákazník uplatní záruční nárok na část výrobku, kterou lze od výrobku oddělit s ohledem na uvedenou vadu, nepovažuje se záruční nárok za uplatněný na ostatní části výrobku.

6.2. Záruka na výrobek

V případě vady výrobku (movité věci) může kupující, který je spotřebitelem, podle své volby 6.1. může uplatnit práva nebo reklamaci výrobku, jak je uvedeno v písmenu a).

Zákazník však nemá právo uplatnit současně záruku na příslušenství a záruku na výrobek pro stejnou vadu. V případě úspěšné reklamace výrobku však může zákazník uplatnit svůj záruční nárok na vyměněný výrobek nebo opravený díl u výrobce.

V rámci reklamace výrobku může zákazník požadovat pouze opravu nebo výměnu vadného výrobku. V případě reklamace výrobku musí zákazník prokázat vadu výrobku.

Výrobek je považován za vadný, pokud nesplňuje požadavky na jakost platné v době uvedení na trh nebo pokud nemá vlastnosti popsané výrobcem.

Zákazník může uplatnit reklamaci výrobku do dvou let od uvedení výrobku na trh výrobcem. Po uplynutí této lhůty toto právo ztrácíte. Zákazník je povinen oznámit vadu výrobci neprodleně po jejím zjištění. Chyba oznámená do dvou měsíců od jejího zjištění se považuje za oznámenou bez prodlení. Spotřebitel odpovídá za případnou škodu vzniklou v důsledku zpoždění komunikace.

Zákazník může uplatnit svůj nárok na záruku na výrobek u výrobce nebo distributora (poskytovatele služeb) movité věci.

Výrobce, distributor (poskytovatel služeb) je zproštěn povinnosti poskytnout záruku na výrobek pouze tehdy, pokud může prokázat, že:

– výrobek vyrobila nebo uvedla na trh pro jiné účely, než je její podnikání, nebo

– vada nebyla zjistitelná podle stavu vědy a techniky v době uvedení na trh, nebo

– vada výrobku je důsledkem uplatnění právního nebo regulačního požadavku.

Výrobce nebo distributor (poskytovatel služeb) musí prokázat pouze jeden důvod pro osvobození.

6.3. Dobré postavení

Poskytovatel služeb neprodává výrobky, na které se nevztahuje povinná záruka na některé výrobky dlouhodobé spotřeby podle vyhlášky 151/2003. (IX. 22.) Korm. by se nařízení vztahovalo.

6.4. Vymáhání záručních nároků

Zákazník může uplatnit své záruční nároky:

Pro doručení domů:

Název: Wulda Creative Kft

Telefon: +36-1-445 02 35

E-mail: info@ajandekbazis.hu

V případě osobního odběru na sběrném místě/obchodě.

§ 7 MOŽNOSTI VYMÁHÁNÍ

7.1. Kde, kdy a jak podat stížnost

Pokud poskytovatel služeb nepovažuje reklamaci zákazníka za oprávněnou, je povinen ji odůvodnit a zaslat zákazníkovi písemně a rovněž je povinen zákazníka písemně informovat o možnostech vyřízení reklamace, které má podle povahy reklamace k dispozici. Poskytovatel služeb je povinen uvést sídlo, telefon, internetovou a poštovní adresu příslušného smírčího orgánu v místě bydliště nebo pobytu zákazníka.

Zákazník může podávat stížnosti na produkt nebo činnost poskytovatele služeb na následující kontaktní údaje:

Poštovní adresa: Wulda Creative Kft 9917 Halogy, Petőfi S. u 126/1

Telefonní číslo: +36-1-445 02 35

E-mail: info@ajandekbazis.hu

Kontaktní údaje příslušného regionálního inspektorátu:

Název generálního inspektorátu:

Odbor dopravy, technických průkazů, metrologie a ochrany spotřebitele

Poštovní adresa sídla oblastního inspektorátu je 9701 Szombathely, Pf. 29

Adresa: 9700 Szombathely Wesselényi Miklós 7. pod číslem

Telefonní číslo oblastního inspektorátu: 94/505-220, 94/505-219.

E-mailová adresa generálního inspektorátu: fogyasztovedelem@vas.gov.hu

Zákaznický servisPondělí: 8.00-12.00
Úterý, středa: 8.00-12.00 a 13.00-15.00 hod.
Čtvrtek: 13.00-15.00
Pátek: 08.00-12.00

Národní úřad pro ochranu údajů a svobodu informací

Poštovní adresa: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Stížnosti na činnost internetového obchodu nebo na výrobky distribuované internetovým obchodem můžete rovněž zasílat provozovateli internetového obchodu e-mailem nebo poštou. Pokud má internetový obchod také kamennou prodejnu, můžeme vaši stížnost sdělit také osobně poskytovateli služeb. Poskytovatel služeb je povinen na stížnost obdrženou e-mailem nebo poštou písemně odpovědět a zaslat ji zákazníkovi do 30 dnů.

Poskytovatel služeb, pokud má možnost, ústní stížnost neprodleně odstraní. Není-li vzhledem k povaze stížnosti možné ústní stížnost vyřídit ihned nebo nesouhlasí-li zákazník s vyřízením stížnosti, poskytovatel služeb uchovává záznam o stížnosti po dobu pěti let spolu s věcnou odpovědí na stížnost.

Poskytovatel služeb poskytne zákazníkovi kopii protokolu na místě v případě ústní stížnosti sdělené osobně (v místě podnikání), nebo pokud to není možné, v souladu s pravidly pro písemné stížnosti uvedenými níže;

V případě ústní stížnosti sdělené telefonicky nebo jinou službou elektronické komunikace zašle poskytovatel služeb kopii zprávy zákazníkovi nejpozději v okamžiku věcné odpovědi.

Ve všech ostatních případech bude poskytovatel služeb postupovat podle pravidel pro písemné stížnosti.

Stížnosti zaznamenané telefonicky nebo jinými komunikačními prostředky budou poskytovatelem služeb opatřeny jedinečným identifikátorem, který v budoucnu zjednoduší vyhledání stížnosti.

Poskytovatel služeb odpoví na obdrženou stížnost písemně do 30 dnů. Opatření se pro účely této smlouvy považuje za poštovné.

Pokud je reklamace zamítnuta, poskytovatel služeb informuje zákazníka o důvodech zamítnutí.

7.2. Další možnosti vymáhání

Pokud se spotřebitelské spory mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem nepodaří vyřešit jednáním s poskytovatelem služeb, jaké právní prostředky má zákazník k dispozici:

– Stížnost u orgánu na ochranu spotřebitele

– Zahájení smírčího řízení

smírčí orgán v místě, kde je poskytovatel služeb usazen.t: Smírčí rada při obchodní a průmyslové komoře okresu Vas

Adresa: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 0.

Telefon: +36 94 312-356

E-mail: bea@vmik.hu

Úřad pro ochranu spotřebitele

Spotřebitelé by měli své stížnosti na ochranu spotřebitele hlásit pracovníkům ochrany spotřebitele na nejbližším příslušném okresním úřadě v místě svého bydliště. Po vyřízení stížnosti bude v případě potřeby následovat úřední postup. Úkoly druhostupňového orgánu, které dříve vykonával Národní úřad pro ochranu životního prostředí, byly přeneseny na úřad Pešťské župy s celostátní působností. Seznam okresních úřadů naleznete na tomto odkazu: http: //jarasinfo.gov.hu/.

Smírčí rada

Pro účely pravidel o smírčí komisi se spotřebitelem rozumí také nevládní organizace, církev, společenství vlastníků jednotek, bytové družstvo, mikropodnik, malý nebo střední podnik, jak je definován ve zvláštním zákoně, který kupuje, objednává, přijímá, používá, využívá zboží nebo je příjemcem obchodních sdělení nebo nabídek týkajících se zboží.

Pokud poskytovatel služeb zamítne spotřebitelskou stížnost zákazníka, je zákazník oprávněn podat na poskytovatele služeb spotřebitelskou stížnost, kterou může předložit příslušné smírčí komisi v místě bydliště nebo sídla zákazníka. Smírčí orgán zahájí řízení na žádost spotřebitele. Na Smírčí radu spotřebitelů se lze obrátit pouze v případě, že se spotřebitel snaží spor vyřešit přímo s podnikatelem. Přímé řešení sporů lze provést osobně v zákaznickém servisu poskytovatele služeb, telefonicky nebo e-mailem. Dalším požadavkem je, aby žádost o řízení před komisí, která musí být předložena předsedovi komise, obsahovala:

– jméno, bydliště, místo pobytu spotřebitele; název a sídlo nebo místo podnikání, s nímž je spotřebitel ve sporu;

– pokud si spotřebitel přeje obrátit se na orgán, v jehož pravomoci je místo plnění smlouvy, musí uvést místo plnění smlouvy;

– stanovisko spotřebitele ke sporu a skutečnosti a důkazy podporující jeho stanovisko;

– prohlášení spotřebitele potvrzující, že se pokusil spor vyřešit přímo s podnikatelem;

– spotřebitel musí rovněž prohlásit, že se neobrátil na jiný smírčí orgán, mediaci nebo občanskoprávní řízení;

– musíte uvést, o co žádáte a jaké rozhodnutí od orgánu očekáváte. žádost musí obsahovat podpis spotřebitele.

K žádosti musí být navíc přiloženy veškeré dokumenty, kterých se spotřebitel dovolává jako důkazů, a také dokumenty prokazující, že se spotřebitel pokusil spor s podnikatelem urovnat, ale neúspěšně.

Upozorňujeme, že poskytovatel služeb je povinen spolupracovat při smírčím řízení.

Soudní řízení

Pokud se spotřebitel neobrátí na smírčí orgán nebo pokud tento postup nebyl úspěšný, má právo obrátit se na soud, aby spor vyřešil.

Žaloba musí být podána prostřednictvím žaloby obsahující následující informace:

– příslušný soud;

– jména účastníků řízení a jejich zástupců, jejich bydliště a jejich postavení v řízení;

– uplatňovaného práva, s uvedením skutečností, na nichž se zakládá, a důkazů na jejich podporu;

– informace, na jejichž základě lze určit příslušnost a pravomoc soudu; žádost o konečné rozhodnutí soudu (návrh na prohlášení vykonatelnosti).

K žádosti musí být přiložen dokument nebo kopie dokumentu, jehož obsahu se dovolává jako důkazu.

Online platforma pro řešení sporů

2016. Dne 15. února 2011 spustila Komise EU novou platformu pro mimosoudní řešení sporů. Platforma umožňuje spotřebitelům řešit spory při online nakupování rychle, aniž by se museli obracet na soud.

Maďarsko je také povinno používat tzv. provozovat kontaktní místo pro řešení sporů online, kde by měli být k dispozici alespoň dva poradci, kteří budou stranám sporu nápomocni v případě dotazů ohledně postupu. V Maďarsku tento úkol plní smírčí rada v Budapešti.

Platforma pro online řešení sporů je k dispozici zde: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kontaktujte nás na adrese info@ajandekbazis.hu.hu.

§ 8 JEDNOSTRANNÁ ZMĚNA VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK

Poskytovatel služeb je oprávněn jednostranně měnit tyto Všeobecné obchodní podmínky, a to tak, že o tom předem informuje Zákazníky na Webových stránkách. Změněná ustanovení nabývají pro zákazníka účinnosti prvním použitím webových stránek po vstupu změněných ustanovení v platnost a vztahují se na objednávky zadané po této změně.

§ 9 VÝHRADA VLASTNICTVÍ

Produkt zůstává majetkem poskytovatele služeb až do úplného zaplacení kupní ceny. Pokud je výrobek z jakéhokoli důvodu v držení zákazníka ještě před úplným zaplacením kupní ceny, odpovídá zákazník poskytovateli služeb za veškeré škody, za které nemůže být nikdo odpovědný.

§ 10 DALŠÍ PODMÍNKY POUŽITÍ

10.1. Odpovědnost

Zákazník může používat webové stránky výhradně na vlastní nebezpečí a souhlasí s tím, že poskytovatel služeb neodpovídá za žádnou hmotnou ani nehmotnou škodu vzniklou při jejich používání, kromě odpovědnosti za úmyslné porušení smlouvy nebo za škodu na lidském životě, zdraví nebo újmě na zdraví.

Poskytovatel služeb vylučuje veškerou odpovědnost za chování uživatelů webových stránek. Zákazník je povinen zajistit, aby používání webových stránek přímo ani nepřímo neporušovalo práva třetích stran nebo zákony. Zákazník je plně a výhradně odpovědný za své vlastní chování, přičemž poskytovatel služeb bude plně spolupracovat s příslušnými orgány za účelem odhalení jakéhokoli protiprávního jednání.

Poskytovatel služeb je oprávněn, nikoliv však povinen, kontrolovat obsah, který mohou zákazníci zpřístupnit při používání webových stránek, a poskytovatel služeb je oprávněn, nikoliv však povinen, hledat náznaky nezákonné činnosti v souvislosti se zveřejněným obsahem.

Stránky služby mohou obsahovat odkazy na stránky jiných poskytovatelů služeb. Poskytovatel služeb neodpovídá za ochranu osobních údajů ani za další činnosti těchto poskytovatelů služeb.

Vzhledem ke globální povaze internetu zákazník souhlasí s tím, že při používání webových stránek je povinen dodržovat také ustanovení platných vnitrostátních právních předpisů. Pokud jakákoli činnost v souvislosti s používáním webových stránek není povolena podle právních předpisů země zákazníka, nese za takové používání výhradní odpovědnost zákazník.

Pokud si zákazník všimne na webových stránkách jakéhokoli závadného obsahu, je povinen o tom neprodleně informovat poskytovatele služeb. Pokud poskytovatel služeb v dobré víře shledá, že údaj je oprávněný, je oprávněn informace neprodleně vymazat nebo upravit.

Smlouva uzavřená mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem podle těchto podmínek zaniká, pokud zákazník zruší svou registraci nebo pokud poskytovatel služeb zruší registraci zákazníka.

10.2. Autorská práva

Stránky jako celek, jejich grafické prvky, text a technická řešení a prvky Služby jsou chráněny autorským právem nebo jinými právy duševního vlastnictví (mimo jiné včetně ochranných známek). Poskytovatel služeb je vlastníkem autorských práv nebo oprávněným kupujícím veškerého obsahu zobrazeného na webových stránkách a při poskytování služeb dostupných prostřednictvím webových stránek: veškerých autorských děl nebo jiných duševních děl (mimo jiné včetně veškeré grafiky a dalších materiálů, rozvržení a designu webových stránek, softwaru a dalších použitých řešení, nápadů a implementací).

Ukládání nebo tisk obsahu webových stránek a jejich částí na fyzická nebo jiná média pro soukromé použití nebo s předchozím písemným souhlasem poskytovatele služeb je povoleno. Jakékoli jiné než soukromé použití, například uložení v databázi, přenos, zveřejnění nebo stažení, komercializace atd., je možné pouze s předchozím písemným souhlasem poskytovatele služeb.

Kromě práv výslovně uvedených v těchto VOP nezakládá žádná registrace, používání Webových stránek ani žádné ustanovení těchto VOP Zákazníkovi žádné právo používat nebo využívat jakékoli obchodní jméno nebo ochrannou známku zobrazenou na Webových stránkách. Kromě vystavování, dočasného rozmnožování a kopírování pro osobní potřebu, které je nezbytné pro zamýšlené použití webových stránek, nesmí být tato duševní díla používána nebo využívána v jakékoli jiné formě bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele služeb.

Poskytovatel služby si vyhrazuje veškerá práva ke všem prvkům své služby, zejména k doménovému jménu www.ajandekbazis.hu, jeho subdoménám, všem dalším doménovým jménům vyhrazeným poskytovatelem služby, jeho podstránkám a jeho internetovým reklamním plochám. Jakákoli činnost směřující k vyřazení ze seznamu, uspořádání, archivaci, nabourání nebo dešifrování databáze poskytovatele služeb je zakázána, pokud k tomu poskytovatel služeb nedá zvláštní svolení.

Je zakázáno upravovat, kopírovat, vkládat nová data nebo přepisovat stávající data obcházením rozhraní nebo vyhledávačů poskytovaných poskytovatelem služeb bez samostatné dohody nebo bez využití služby poskytované k tomuto účelu.

Používáním služby zákazník souhlasí s tím, že poskytovatel služby může kdykoli a kdekoli použít údaje nahrané zákazníkem v průběhu používání služby v rámci příslušných zásad ochrany osobních údajů, a to bez jakéhokoli omezení a bez placení jakýchkoli dalších poplatků.

Datum účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek: 22.11.2023